all day

skolan idag var helt underbar, började halv nio med
att se på "det nya landet" - haahaha, världens skönaste film
sedan så slutade vi efter, vid elva. då mötte jag erik, ohoh
käkade på subway med antonia & amanda. åkte hem och tjillade
järnet och gick till elin vid fem. lite senare kom amanda maja
erland & dessi och hämtade mig, så åkte vi till majsan och grillade
och lilla majsan bjuppade på cider oxå, och så stressad som vi
var åkte vi till bion, alltså jag elin & amanda och snälla erland skjussade
ner oss. väl där nere mötte vi charlie och dan och vi såg på
"sommaren med göran" alltså helt seriöst, världens sämsta film!
lovar asså, trailern ser asbra ut men ingenting var bra med filmen.
som att den inte hade någon handling och få skämt var med.
men åkte hem strax före elva och nu sitter jag hos elin :)
ska göra massa goda baguetter, jag hör hur elin donar på i köket nu
men sen ska vi nog sova, helt trötta sluta brudar nu. gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0