älskad kväll

dagen spenderades på stan med mamma, mormor & syskon :)
köpet vart massor med kläder! och de tackar jag mamsi för
åkte och tränade på ego med elin, idag bjöds de på aerobicspass
och då kom mackan & emil och spanade in oss! sexiga som vi var
hem dusch, ni vet. lixom, you name it. åkte ner till stan igen och
köpte typ 1 kg godis!! mums, kyrkan och träffade dennis maja antonia
och vi spelade typ uno. sen ringde emil så gick ja ut, så kom han
viktor och 2 till och hämtade mig med bilen - en volvo. v-o-l-v-o
fraktarn vart de först för där var de massor med mera folk
sen gick vi på max men de var inge bra där så vi stack på donken
och typ lekte. kastade hamburagre och massa 8) eh, bra där
poff så hade alla dragit så jag & odhner fick gå och leta dom när
dom åkt iväg med bilen. sen kom dom och hämtade oss vid shell
så skjussade vi odhner till fraktarn sen skjussa sötispojkarna hem mig

kung på kvällen!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0