another you

idag var de en superduper dag! började med omvårdnad
och då var de ännu mera föreläsning om nervsystemet, boring!
sedan hade vi människan sociallt & kulturellt fast utan lärare
då vart de inte mycke gjort! tog lunch i drygt 2 timmar, då hade
vi jätte kul. satt ute och tjillade med antonia julia sofie och amanda
oså strippade jag lite :$ hehe. video på de finns, kanske kommer
ut på bloggen någon dag framöver. så vart de dags för svenska
då läste jag min bok :') eller mesta dels så snackade vi sex med
läraren, haha kung. och sista lektionen var matte b och de var
så sött för att affe sitter och gör massa ljud när han blir arg :D hahah!
ja dog flera gånger om och sen åkte lilla trötta jag hem.
om tjugo minuter är de idoooool, ååh de är sjukt vaja älskart
plus att mamma gjorde en felbeställning, så de blev inte den nya
sony ericsson utan versionen innan. orkar inte hålla på att skicka
tbx och massa drygt, så de blir s e w595 - en rosa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0