babyboy

började med svenska idag, och då läste jag en bok
"syskonkärlek" den sägs vara himelskt bra. och vi läste
en text som jonas hassen khemiri hade skrivit. slutade
strax efter elva och då tog ja bussen in till stan till piccolo.
satt där och fortsatte läsa min bok, och de var så sött! för
en kille som jobbar med mamma tog fram massa kakor
och gjorde te och allt till mig :') sen strax före ett så kom
niklas och solle så käkade vi, mums! sedan tog jag och mamma
en promenad till mormor. hon köpte en väska från paris
till mig som ja hade spanat in på internet. gick till kyrkan
för att träffa antonia efter de, poff så ringde mamma och bad
mig hämta tobbe, så tog bussen och hämtade han.


- väskan från ann Nichols

Kommentarer
Postat av: Ayaaniii

ÅÅÅÅÅÅÅÅ feett fiin väska juu.. LOVE IT

2009-09-04 @ 20:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0