e.l

ja, vi glider allt mer och mer. trodde faktiskt aldrig
att de skulle bli såhär, vi anade verkligen att de skulle bli
såhär när jag började gymnasiet och du gick kvar på skolan
men nu har vi glidit alldeles för mycket, sånt som händer..
känns som att de aldrig finns tid för att vara vi
så mycket känslor, så mycket som jag känner men jag
vill inte berätta för jag tror inte du kommer förstå. och med
dethär så vill jag också att du ska förstå att jag inte alls
berättar allt för dig längre, för ingenting är som förut.
- inte du, inte jag och inte vi.
i augusti firade vi fem år tillsammans som vänner
och somaren var väll mer eller mindre bra
men nu flyger allting iväg med vinden




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0