frågestund

FRÅGESTUND! alla som har ställt frågorna är anonyma!
svaren är helt ärliga, 100 %

är släkten värst?

- ja de måste jag nog säga att den är! iallafall min, haha. den är helt sjuk
det märks på långa vägar vilka som ligger i min släkt iallafall!

är du oskuld?
- nej, de är jag faktiskt inte :)

vilken är bästa ställningen?
- bästa ställningen, jaru. kan iallfall säga att missionären är nog
den bästa för den ger finast njutning egentligen. att titta på den man
är med är nog der bästa  :) så jag säger missionären.

har du någonsin gjort något för pengar som du ångrar? (inte bara sexuellt)
- ingenting som jag ångrar precis! skulle de vara saker som jag inte
vill göra så skulle jag absolut inte gå med på att göra de.

vilken är den dummaste & korkaste frågan du fått?
- ingen fråga är egentligen dum, så jag har ingen aning. har väll fått
många frågor. men fulaste frågan måste ha varit när en kille kom fram
och frågade om han fick slicka på mina bröstvårtor.. asså, nej
det är nog den fulaste frågan jag varit med om iallafall.

har du gjort något sexuellt för pengar? (cam, sug, puss) om ja, hur kändes de?
och hur mkt fick du?

- går rakt på sak och säger nej. skulle aldrig falla mig in att göra det
heller. skulle jag behöva pengar så skulle jag nog få tag i de på andra sätt
än genom att göra tjänster till andra.

hur mår du?
- jag mår så himla prima man kan göra! varit lycklig och glad i över
en vecka :) så sjukt underbart! lite sjuk är jag faktiskt med hosta då.
men sånt är livet och jag lever!

hur ska en drömkille vara?
- dethär svaret kanske folk kommer tycka att ja är dum. men frågan är drömkillen
så låt mig drömma! men min drömkille ska vara längre än mig men inte allt för lång.
nu är jag kort så alla är nog längre än mig! haha. och jag tänker vara ärligt och säga
att jag går på utsidan, mer eller mindre så enligt mig själv ska jag tycka han är fin
och kunna bli attraherad också! bra stil och mycket bra personlighet. han ska vara
jätte gosig och lätt att prata med. bra humor och vara väldigt sprallig för de är jag!
vi ska vara lika varann, men inte alltför lika. han ska kunna ha tid för mig och vara
snäll, omtänksam och gulligull :)

är du helt hetro, eller har du fantiserat om en tjej?
- killar är min smak. visst har jag tänkt tanken på tjejer men då kommer också
tankarna om att jag skulle nog inte vilja vara med en tjej. tänder otroligt mycket
mer på killar. men tjejer är ibland lättare att prata med, lättare att förstå.
men ja, jag är helt hetro!

vad är din största dröm?
- somsagt, drömmar kan man alltid ha! men jag vet faktiskt inte.
drömmar kommer och går, just nu är de att hitta en super duper bra
pojke! men jag stressar inte på utan de kommer med tiden :)
lika som drömmar gör...


vad förväntar du dig av att bli vuxen?
- jag har inga större förhoppningar på mitt vuxenliv. eller jag kan ha det från
dag till dag. jag vill iallfall ha en sambo och två barn :) helst så vill jag ha en
kille först sen 1-2 år senare vill jag ha en liten tjej. giftermål är också något
som jag är förvirrad på. visst hade de varit underbart och hittar jag någon som
jag verkligen vill vara med så hade de inte alls varit fel. men så kommer tankarna
om de skulle bli skilsmässa, de tar alltid sån lång tid! men jag tar dagarna som
dom kommer och se vart de leder mig nånstans.

vad är ditt värsta sexminne?
- jag har egentligen inget dåligt sexminne sådär. men de värsta jag vet är
när killen är stel av sig! asså nej, de funkar verkligen inte. visst om dom är
nervösa oså men stel är nej! de funkar inte

vad är ditt bästa sexminne?
- har inte heller något speciellt här. men när allt går finfint så äre bra!
de ska väll varit när jag tyckte om en kille och vi hade sex. de var lixom
så himla mysig och de var så bra :)

vad är det värsta som hänt dig? (ex.olycka)
- det finns mycket som jag endå varit med om. det har varit jobbigt på olika sätt.
men något som var väldigt hemskt var när jag omkring 8 år och jag var
i stugan med min bror mormor & morfar. och min brorsa åkte iväg för att leta
min hjälp med moppen. och han krockade med en bil. vi sprang dit och det var
riktigt hemskt. sen när vi kom till sjukhuset står mamma & pappa och stor gråter
och berättade för mig att morfar sagt att jag också varit med i krocken.

vad är det bästa som hänt dig?
- det är så mycket. bra på olika sätt. mamma och pappa måste vara de bästa som
finns även fast ja inte visar de på bästa sätt. och elin, min bästa vän är nog också det
bästa som hänt mig! vi har kännt varann i över 5 år och vi har gjort alltför mycket!

varför bloggar du?
- ffrån början var de för att se hur länge ja skulle orka hålla en blogg
uppe. men nu börjar de bli mer som en vana att gå in på bloggen för att
skriva av sig. ska bli mindre om vad jag gör på mina dagar för de är inte
kul att läsa, visst kommer de finnas kvar. men de ska bli vissa ändringar
på bloggen :)



Kommentarer
Postat av: -

hur många har du haft sex med?

2009-09-28 @ 00:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0