ingenting på topp


sjuker börjar jag att bli iallafall, sitter med halsont & feber
just nu. skulle ta mig till matfors idag fast jag blev hemma istället.
och de gjorde så att dagen inte bjöd på någon träning heller! :(
riktigt illa tycker jag faktiskt. annars har jag inte mycket att berätta.
eller, en ganska kul sak - jag stog med bror igår på stan så kollade vi
på auktion från cervera. så ropade folk allt från 50, 100, 150, 200, 250, 300
och min lillebror som är 6 år ropar plötsligt "30". så gubben som har hela
alltet säger de att 330 är högsta budet som getts så då vågade jag inte
säga något så jag fick lov att gå fram och betala skiten! tärt somfan vare
de var nå köksgrejer, så alltihopa gick till mamsen & papsen. plus att jag
köpte ett tigerbälte till min andra lillebror som är 10 år. min ekonomi är inte
alls på topp! dagen har gått åt till att jobba med matte & hunnit somnat på
bäckerna har jag nog oxå hunnit med. ska gå och se tv nu och försöka
jobba lite mera plus att jag ska krya på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0