jag hade en älskling engång

idag började vi med redosvisningen om när nåra
var på akuten i måndags, och de som de gick..inte så bra
sedan tog jag en promenad in till stan till piccolo
för att käka på mamis jobb. de var himelskt gott, åå
sen gick ja tillbaka - sjukt bra och nyttig är jag faktiskt!
då hade vi svenska fast vi gjorde ingenting, verkligen ingenting
sen vare matte b, MATTE B! men som tur var så bytte jag
från min förra min förra mattelärare. asså hon kunde ju inte ens
prata svenska lixom, bra? nja, och de gick asbra iallafall
kommer ju lätt klara de troja. känns bra iallfall, änsålänge
och snart kommer timmy & emil oxå, som ska med mig och
amanda till lägenheten och hjälpa oss att plugga.
och juste, ja klippte mig igår. fyfan säger ja bara, usch!
de enda som var bra, var att hon tunnade ut asmycket(y) bra
men annars så klippte hon minst 5 cm på längden, där hon
verkligen bara fick klippa 1 cm. och hon la en mittbena
när hon klippte snelugg, hur lyckat är de?  idiot
jag grät när ja gick ut därifrån, haha :D skämdes somfan
satt upp de i en boll och åkte hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0