just like a tattoo

började med psykologi fast de vart inte mycket gjort
eftersom vi låg i sängarna, eftersom jag omvårdnad så
finns de s.k. metodrum med sängar och de mesta som
finns på sjukhus egentligen. hade omvårdnad och då var
jag sjukt pluggis och läste massor! på lunchen åkte ja in
till mammas jobb och kollade på vilken telefon hon kirrat
åt mig. en sony ericsson w595 inte alls den bästa
men har pappas nu satt, allt är bättre än den :d haha. stjärna
gick på stan med timpan ett tag, tillbaka till skolan och
pluggade ännu mera. hämtade lillebror på skolan sen for jag
ner till stan med mamsen & brorsor. stannade kvar med timpan
och kirrade en tjocktröja, en kofta & leggings. åkte hem vid
sex och bara suttit och tjillat sen dess :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0