men snyggt

träffade alfyy imorse så hade vi matte b
kommer gå finfint, läraren sa att ja var smart :D underbart
efter så var de psykologi men läraren snackade massa
hela lektionen så de vart inge jobb, skönt! efter lunch så var
de idrott, var inte med eftersom ja glömt kläder hemma :$ nu
måste de bli skärpning! hade hål jätte länge så gick med
amanda och tog en fika sen hade vi teori på styrketräningen.
hämtade lillebror på dagis efter skolan och pluggade massa.
sen åkte vi nertill stan och träffade mamma & tobbe och
då gick vi på telia och en telefon som vi lämnade in gick
inte laga så de blir en ny, troligen till mig :) hoppas!!
så käkade vi mjukglass, usch va jag älskar de.
pluggade ännu mera när jag kom hem nu vart de nog
så nu tog jag en paus och klockan åtta så ska jag bänka
mig i soffan med massa gott och se idol!!! :D men ne
ja vart sugen på chokladbullar nu, så ska nog baka de. tjoho

och... idag beställde jag ännu mera från jultidningarna!
aja, nu kommer en lista på allting
pussel med spindelmannen
sveriges snyggastekillar kalender
lär dig teckna
sen äre ngt mer som jag glömt!
haha. bra där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0