min pappa!

jag saknar min pappa hur mycket som helst! asså, jag
gråter just nu :| ni kanske tycker de är astöntigt, men helt
ärligt så bryr ja mig inte. min pappa är världens bästa och det
är sanna ord. hatar att han jobbar som han gör, eller visst har
det sina fördelar, men mest nackdelar. han är lastbilschafför och
han jobbar söndagkväll-fredag. så vi träffas på endast på helgerna.
visst att när han får ledigt har han hela veckor och inte bara få dagar.
men som sagt, JAG VILL HA HEM MIN PAPPA <3 och han kommer imorrn.
för min pappa är bäst i världen, så bäst i världen! <3


Kommentarer
Postat av: emelie

gumman, jag finns för dig!

förstår att du tucker det är jobbigt, det är inte alls töntigt, pappa är faktiskt ens allt och man är tacksam att dom finns! <3

2009-09-10 @ 22:06:05
URL: http://areality.bloggplatsen.se
Postat av: Maja

De är inte dumt å tööntigt, det är fint att du kan skriva så här:)

2009-09-12 @ 18:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0