say yeaaaah

började med matte idag, jag & odhner jobbade
asbra! fyfan va kung vi är på matte...not :d hahaha, cpstört
hade psykologi men gled runt i rullstol på skolan med
folk från klassen som oxå var klar med frågorna sen på lunchen
bjöds de på korvstroganoff & ris. asvarmt så jag gick ut
och rökte med antonia så kom odhner och gjorde oss fint
sällskap. sen skulle vi ha idrott och eftersom han hade slutat
så följde han med mig & antonia till sporthallen och då skulle
vi åka på rullskridskor med hockeyhjälm och stavar :)
då följde odhner och hans kompis med oss, fast dom dissade
i stan så vi gick till min mamma (där hon jobbar) och då
bjuppade hon på glass. åkte tillbaka och avslutade dagen med
träning på gymmet. :) fick min nya telefon idag, äntligen så
har jag ingen klumpiduns iallafall. klippte mamma nu på kvällsidan
också, och nöjd vart hon!  wohoo, men nu ska jag fixa håret
sen så ska jag ut med käraste andreeeeas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0