tidig kväll

åkte inte in till stan idag. fick sjuk huwevärk och dessutom
har ja fått börja ta tabletter igen :'/ tar de emot panikångest
och depp. jag tar de inte alltid, men sen min moster dog har jag
gjort de, från början var de ganska ofta men nu på senare tid
har de mest varit när de är årtal sen hon dog. och imorgon är de
två år sen hon dog, min prinsessa! men jag tog en promenad
med elin, sen så nu på kvällen har ja varit och solat :)
helt underbart! vart brun faktiskt och eftersom ja bara sovit
drygt tre timmar inatt så somnade jag i solariumet - bra gjort
solade tjugo minuter. fast nu är klockan 20:14 och jag ska gå
och borsta tänderna nu, sen sova. natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0