tryckt mot mitt bröst

som alla andra måndagar så började jag med
psykologi A, men hade min bok hemma så satt
ute i solen istället. efter så vare sjukvård och då
gick vi igenom omvårdnad & omsorg. astråkigt
på lunchen så tiggde dennis efter stryk, han försökte
kasta potatis på mig. men illa nog så träffade han inte
synd ponken. fast sen när ja skulle gå därifrån (matsalen)
så försökte han kasta ännu mera. hade omsorg sen
då såg vi en film om nervsystemet. så kom emeliepemlie
de gjorde så ja satt i korridoren med henne tills ja sluta.
hämtade lillebror på skolan, tog en promenad hem. och
så lagade jag mat. spagetti & köttfärssås. mumsi

Kommentarer
Postat av: niklas

Tack för din röst i min veckans bloggtävling på;

HTTP://NIKLASVIKT.BLOGG.SE

2009-09-07 @ 20:00:24
URL: http://HTTP://NIKLASVIKT.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0