vad hände?

skolan bjöd på två lektioner idag, astråkigt :)
men slutade halv tolv och då tog ja bussen in till stan
och käkade på piccolo, så gott! hade inte ätit någon frukost
eller nått så lunchen satt finfint! sedan kom elin och vi
tog en promenad till ego och tränade. fast idag sprang vi
bara på rullbanden och tog lite vikt på maskiner. plus att
vi bokade in oss på ett aroebicspass imorgon! pepp jag är
åkte hem och bara för ja inte orkar fittmsn som inte funka
på min dator så sitter ja på bärbara nu, lika bra de kanske
och HAHAH! min brorsa kom in på mitt rum och frågade om
ja kunde fixa en fjortisfrilla på han för två tjejer som bor
i samma kvarter som oss hade bjudit han på en fest.. en fjortisfest :')
oså ville han låna mina shuttershades. puss, han är fan 10!
älskarttttt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0