vattengympa, jobbigt

åh, klockan är en bit efter elva och jag har nyss kommit
hem från ett jobbigt vattengympa pass! idag hade vi första
provet, eller jag vill nog säga redovisningen sen vi började.
handlade om stroke, jag var patient och madde & julia jobbade.
enligt mig själv gick de inte så super men efter så pratade vi
då fick jag chansen att visa vad jag kunde. och läraren sa att
de gick jätte bra, vi får inge betyg än :) hoppas på ett vg!
plus att de snöade i stan :') ingen tror mig, men amanda var med
men jag är supertrött och ska skörda på facebook nu sen inatt
skaja ut och leka med markus. natti natti

Kommentarer
Postat av: johanna

vilken markus?

2009-09-29 @ 00:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0