what if God was one of us

på kvällen for jag ner till kyrkan, och de hände något
..helt amazing! men jag har gått i kyrkan ett tag, inte alls
länge, skulle tippa på 4-5 gånger. det är inte som att gå
på en föreläsning om kyrkan utan de är en ungomsgrupp
där vi pratar om allt, allt mellan himmel & jord. men nu ska
jag komma till saken, idag ville jag låta gud komma nära mig.
och varje gång jag varit i kyrkan har jag fått som små hjärt-
klappningar, och idag när antonia bad för mig så kände jag hur
lugnet kom in i mig, allting försvann. jag kände känslan när gud
kom in i mig. och folk som slänger fula komentarer, asså ja bryr
mig inte!! så patetiskt! så otroligt många med fördomar mot kyrkan
men snacka inte om saker ni inte vet, ta reda på saker först :)

tack & hej, nu ska jag hoppa i säng
och jag är superduperglad efter att jag blev frälst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0