alldeles för långt

Spenderade min kväll och natt i Granlo med Sanra och gokissen :) Hade myskväll med varma mackor, popcorn oså sånt mys nivet =) Tog en frukost på mammas jobb gjorde vi också idag, gott! Sen följde vi med Camilla och Daddis hem till lägenheten för det var något som såg ut som en person i soffan och alla vi var verkligen skräckslagna! Första försöket så gick vi in, såg hur det såg ut som en person, smällde igen dörren och sprang därifrån ;) Andra försöket så gick det in 2 andra tjejer och, det visade sig att de inte var nånting... :blush: Men nu sitter jag hemma, tror inte det blir så mycket mer inlägg idag för jag ska troligen åka tillbaka till Granlo och mysa där, tänkte köpa nå kilo godis och tjocka =) Men ha en jätte bra kväll allihopa, och låt er inte bli lurade.. och ät superduper mycket godis ( påskägg ) mumsmums, eller? Tycker det är så många som går på dieter och allt nu för tiden! ;o Hoppas folk börjar skippa de, de är fint med fett.. tycker jag :) skulle vilja ha massor.





peppade tjejer inför en resa ut i regnet efter frukosten hos mamma.. :')

förlåt för bildkvalitén, men mamma var ingen stjärna och orkade inte posa för länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0