gårdagens kväll i text

Nu ska jag berätta om min kväll igår, som var mer än humor!! haha.. Åkte först med Maria och Sanra till kvissle och festade där med folk, slutade med att vi fick skjuss in till stan och mötte upp 3 killar där för att dra på fest mitt i stan, och där började allt de roliga! :'D Killen som bodde där ville enbart ha in tjejer för att det var tydligen så mycket killar där.. Sen gick jag ut och pratade med 3 andra killar som inte var på festen utan bara utanför lägenheten så kom ägaren och fick asdamp och skulle slåss och tralala, så vi gick. Och då kastade han ut mig!! HAHAH, för att jag snackade med killar. 23 år, surfitta och omogen, ursäkta men stackars kille. Så vandrade vi till stadshuset och slog Pontus lite sådär, och 2 tjejer var ju ganskaaaaaa. haha! ne, men förlåt. roliga =) Kvällen slutade med alla ovänner, skoja. Jag & Maria vart ovänner på pontus, oså åkte vi hem. alldeles för kul!  ♥

 

slänger in bilder senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0