kvällens gonatt

Jag är så himla trött nu på kvällarna, det är helt sjukt! Klockan är inte ens 11 och jag vet inte hur många gånger jag gäspat och varit på god väg att somna :') Fick nyss höra att Maria satt och pluggade också så då slog det mig att det kanske jag också borde göra.. Men först väntar nåra timmars sömn, ska fixa lite med sommarjobb också imorgon med Sanra =) Och sätta hårförlägning på Carro.. sen kan jag plugga :) Men gonatt, puss


 

Maria: Förr var jag full 6 dagar i veckan, nu var ja full senast i Januari, kommer inte ens ihåg när det var. Fick ett jävla ansvar när jag började på Omvårdnadsprogrammet.


Jag: Själv super jag 24/7 sen ja började Omvårdnadsprogammet..


Maria: Aha, du depritionsdricker. bra!


Jag: Jo.. tror fan ja gör de

Jag lovar, Omvårdnadsprogammet är en jävla linje asså ;);) Livet är inte lätt när man gå, och räkna med plugg! fan, för hela jävla slanten äre plugg plugg plugg.. fast jag försöker förtränga de.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0