lär känna mig

KÄRLEK:
Är du kär just nu? nej
Har du någon kille just nu? icke sa nicke
Har du dumpat någon? ja
Har någon dumpat dej? jajamen
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? jo, som dryg
Vem kramade du senast? pontus

SKOLA:
Är du duktig i skolan? jag gör mitt bästa
Har du bra betyg? jag tror dom funkar faktiskt
Har du fått göra om ett prov någongång? tror faktiskt inte de
Har du fått ett bra resultat på ett prov? absolut
Sköter du dej i skolan? ibland, ibland inte
Har du tuggat tuggummi under skoltid? jajamen
Haft mobilen på lektionstid? går inte på en lektion utan telefon
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? ne, men för att jag smsat

Familj :
Hur många är ni i din familj? föräldrar och 7 barn. 3 hela & 3 halva brorsor
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? självklart
Trivs hemma? mer än förut, så ja
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? inte rymt, men dragit bort
Har skrikit och slagit din mamma? skrikit har väll hänt
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? nej, för jag är en snäll tjej!
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv? ja, men det ångrar jag såklart
Du älskar din familj oavsett vad som händer? mer än något annat!

VÄNNER:
Du har vänner? det har jag
Du brukar vara med? elin, sanra, line, emelie. maria tar upp mina skoldagar ;)
Vem/vilka var du med sist? lekte i tvättstugan med Sanra, hih
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? ärligt, så tittar jag på det ibland. ja
Är det okej att ha kill-kompisar? jag älskar killkompisar!
Har du pussat någon av dina kompisar? ja
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? det tror jag knappast
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? ja


FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? verkligen inte
Putar med läpparna på kort? haha, ibland händer de väll
Tar kort på dina bröst? inte enbart, nej
Använder foundation på läpparna? nej
Super dej packad varje helg? nja, eller jo. oftast.. ;')
Du plattar håret varje dag? nej
Ditt hår är knallblont? japp!! skoja, icke sa nicke

KRIMINELLT:

Är det okej att vara kriminell? beror på vad de handlar om
Vill du bli kriminell? nja, ingenting jag satsar på
Varför gör du sånt här? för jag har tråkigt
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? nej, mina ben funkar bra
Har du suttit i fängelset? icke sa nicke
Vill du hamna i fängelset? haha. men lugn nu, nej

DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? jajamen
När grät du senast? igårkväll
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? jajamen
Du har slagit ner någon? spräckt lite trumhinnor, skallat nån.. sanningen svider
Du har skadat någon med flit? nej, de skulle jag inte säga
Har du någon gång viljat döda någon? ja, fast jag skulle aldrig kunna göra de
Vem bråkade du senast med? slog väll pontus lite sådär
Du har blivit våldtagen? nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0