lever inte hemma, he he he

Har inte varit hemma nu på 2 dagar, eller bara i korta snabbisar därför uppdateringen är som den är men jag hoppas ni överlever ;) Igår var det en lugn kväll för mig och Sanra, jag köpte med mig 3 påsar popcorn och 1 kilo godis som vi tjockade under kvällen. Inte nog med de, vi tog en promenix till Bigboy och käkade där under kvällens gång också.. Tog en ganska tidig buss hem idag för att möblera om rummet, lite nya möbler oså =) Är klar nu, så nu är det bara käk som väntar sen åker jag igen och kommer troligen hem imorgon! ha en bra fortsättning på dagen och kvällen. Utgång ikväll, så mina partypinglor - vi syyyyns i dimman! ;)

 

Och till dig som sa att jag inte har halsböld så kan jag tala om, att det har jag men är på en god förbättringsväg nu. Du vet absolut inte hur jag kännt eller nått, och hade jag inte haft det så hade inte läkaren sagt det heller. Har man så stor halsböld att man börjar få svårt att andas så skär man upp den direkt, och har man halsböld upprepade gånger så ska halsmandlarna opereras bort. That's it, men synd att du har det upprepade gånger och allting de var, hoppas din hals blir bättre gullet ;) lider med dig... not


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0