min söndagskväll, dra mig baklänges

Ja, kära vänner. vad gjorde ni igår? : ) Antar att väldigt många tog det lungt eftersom det var söndag, en klassiker! Själv så gick min kväll riktigt utför, haha.. ;) vad hände egentligen? Om jag själv kunde svara på det, vart iallafall en sjujädrans utgång! helvete.. Och idag mår jag som jag förtjänar antar ja, förjävligt. Tog en promenad hem från stan vid halv 5 inatt, vilken stjärna. Allting hände, men detaljer för er blir för mycket ;) ni borde förstå endå.. vi var lixom 2 tjejer med 6 killar, så vad händer inte.. skoja, vem vet.. Idag har jag legat hos Sanra och mått som en gris, men så blir det när men går lös på en söndag, right? Kan ju säga att det var första gången som jag deckade när jag supit, har faktiskt aldrig hänt nångång förut ;) så, det var inte lite igår..

 

 

 

 

 

och en film bjuder vi på också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0