nykter i en månad handlar om..

Åh, att ta ett långbad var nog dagens bästa beslut :') så nu har jag smörjt in mig med summer lotion och tagit på mig en velourdress =)


- Om att jag skulle vara nykter, eller det är jag & Sanra som tagit beslutet tillsammans :) Eftersom vi är utevarenda helg och det kanske är så att våra föräldrar alltid lyckas få stå för betalningen och det går alltid lika utför varje helg! man vaknar upp lite här och där med massa folk man inte ens vet vilka de är, man skämmer ut sig och aa..de är tragiskt! Men så ni inte missuppfattar dehär, jag får dricka nån shot då och då, ta nått glas vin. Det handlar om att inte supa mig full, och inte va på fest!! puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0