olika bloggar, vad är din?

Okej, suttit och roat mig med att läst andras bloggar :'D Känns som man följer allt för få vanliga bloggar, alltså bloggar som Kissie, Kenza, Paow, Dessie och Dennis läser man ju bara för att de är stora bloggar! Visst kan det vara roligt ibland, men hur många lever ett liv som dom av alla som bloggar? Dom flesta har väll ett normalt Svensson Svensson liv, iallafall jag =) Och de är jag glad för, skulle aldrig vilja leva på min blogg, fyfan va uttråkande!! Skulle va superkul om ni kunde komentera med era bloggar så man kan läsa nånting normalt nångång, tycker det är roligt faktiskt, hihi..Har så många åsikter om Storbloggarna, både bra och dåliga grejer. Kan slänga in ett sånt inlägg imorrn! :) Men komentera med de medans jag sover, puss ♥

 



Kommentarer
Postat av: Barre

Vill helst inte att folk ska läsa min blogg men här har du min! /Alex Bahrman @ Facebook. ^^

2010-04-06 @ 23:53:24
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0