stor inflammation i knäet

Hoppat runt på kryckor i stan idag, tog en fika på mammas jobb :) Fick avboka mitt utvecklingssamtal, och väl hos läkaren så dog jag!! Bokstavligt talat, som jag grät! Elin följde med mig och jag tycker verkligen synd om henne.. Läkaren var inte det minsta försiktig utan var hård hänt som fan och jag grät, grät, grät! Tror aldrig jag gråtit så mycket men helvete va ont jag fick! Jag vill verkligen inte gå med kryckor längre så jag funderar på att fetlinda knäet och halta istället.. Hur som helst så hade jag fått en riktigt stor inflammation i knäet som jag skulle äta massa tabletter emot.. Aja, Chicken nuggets och ris väntar. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0