till mina föräldrar..

Åh, mina föräldrar är det absolut bästa jag har!! Ibland kan jag verkligen bli hur sur, arg, allt negativt på dom men trots det så kommer min navelsträng aldrig att klippas mellan mig och dom. Jag är så himla medveten om allting jag sagt till dom, ett stort förlåtelse för de. ( dom läser min blogg, så dom läser nog det här ) Och det känns verkligen som att ju äldre jag blivit, desto mer har jag börjat känna den där känslan att jag verkligen behöver mina föräldrar, de är mitt kött och blod och jag är riktigt tacksam för livet jag fått på denna jord. Allt stöd som jag fått under mina år, allt skratt som vi delat, alla minnen som kommer leva med mig alla år som jag har kvar här.. Jag kommer vara evigt tacksam för allt ni gett mig. Dom är så förstående, jag har alltid trott att dom skulle reagera dåligt på allting jag gjort och gör men samtidigt är jag så jäkla glad att dom vet allting och trots det så känner jag att deras kärlek är på max. Så himla givmilda föräldrar har jag och mina syskon fått. För mig så kommer mina föräldrar alltid vara superhjältar, andledningen till varför jag finns på jorden. ♥ Mamma & Pappa, ni är bokstavligen allt.

 

ni säger att det ordnar sig om vi gör det tillsammans
ni är det bästa som finns, mina ögonstenar.
jag skulle ger er hela världen om jag kunde de
sen barnsben har ni lärt mig att jag kan
och jag lovar er att jag ska visa er, att jag faktiskt kan.
räck mig era händer och lämna mig aldrig
jag ska ge er allt, nu och föralltid
det är så svårt att formulera
kan bara säga tack, för att ni får mig existera.
jag vill beskriva, förklara och berätta
att ni får mig att bli bättre när jag känner smärta.
och när jag känner att nånting är fel
så är ni pusselbiten som får mig att bli hel.
ni är allt för vår familj, ni är allt och lite därtill
det är ni som får oss må bra
bättre föräldrar går inte att ha.
det är svårt att beskriva min kärlek till er
två änglar från ovan som Gud har sänt oss.
jag tänker tillbaka på alla stunder vi haft
även fast vi ibland tänker olika så delar vi allt.
jag skulle kunna dö för er
men vad som än händer, så lova mig att stanna

ni säger att det ordnar sig om vi gör det tillsammans

ni är det bästa som finns, mina ögonstenar.

jag skulle ger er hela världen om jag kunde de

sen barnsben har ni lärt mig att jag kan

och jag lovar er att jag ska visa er, att jag faktiskt kan.

 

räck mig era händer och lämna mig aldrig

jag ska ge er allt, nu och föralltid

det är så svårt att formulera

kan bara säga tack, för att ni får mig existera.

 

jag vill beskriva, förklara och berätta

att ni får mig att bli bättre när jag känner smärta.

och när jag känner att nånting är fel

så är ni pusselbiten som får mig att bli hel.

ni är allt för vår familj, ni är allt och lite därtill

det är ni som får oss må bra

bättre föräldrar går inte att ha.

 

det är svårt att beskriva min kärlek till er

två änglar från ovan som Gud har sänt oss.

jag tänker tillbaka på alla stunder vi haft

även fast vi ibland tänker olika så delar vi allt.

jag skulle kunna dö för er

men vad som än händer, så lova mig att stanna

 



Kommentarer
Postat av: Pappa

Vi kommer alltid att vara ett......pappa

2010-04-30 @ 20:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0