09:48

Världens tröttaste tjej, undrar vad hon gör vaken såhär tidigt ?! förklara.. Saken är den att jag och elin ska bege oss till sidsjön inom en timme. På den timmen ska jag hinna äta, göra fika, duscha, klä på mig, peppa osv. Blir nog bara steka på bryggan eftersom jag är sjuk, inte blev jag friskare av att vara ute igårkväll heller.

Igår så kände jag verkligen back in days, jag & elin blev hämtade på moppe av Ante och Tommy. Har inte åkt moppe på riktigt lång tid, alltså blivit skjussad eftersom jag inte ha nå körkort. Tjejer är fula på moppar. 3 år sen drygt, har väll åkt 2-3 gånger. Nån gång om året alltså. Vi åkte till Ante och såg på en hemsk film, sen vandrade vi hem vid ett och var inte alls rädda, nejnej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0