12:10

Jag & elin fick ju nå flipp igår, egentligen skulle vi bara gå på ett nattcafé men allting slutade med att vi slog på en stor utekväll..! Vi var hemma hos mig bara, vi blir alltid fullast när vi är hemma hos mig. knasigt.

Hur som helst så kom vi på idén att testa att doppa en tampong i sprit och stoppa under armen, sägs vara bra om man ska bli full. Det funkade inte så bra, lite funkade det kanske men med mycket inbillning. Mamma skrattade åt oss, tyckte vi var, ord kan inte beskriva. Så hon hade en egen idé! hon blandade sprit, lite vatten och socker. Och herrejösses säger jag bara, får kväljningar bara jag tänker tillbaka på skiten. Vill man bli full fort, så var det ju verkligen rätt grej!
sprit, lite vatten och socker! GLÖM INTE BLANDA
mums, minen på oss när vi drack de goda.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0