12:55

Oj, ni vet verkligen inte vad jag gjort i helgen för min uppdatering har varit sämst. Men har inte varit hemma så inte haft nån tillgång till dator eftersom ingenting blivit som planerat, men jävligt bra endå! :D

I Fredags så gick planerna riktigt åt helvete, så jag & elin åkte på fest hos min bror med massa trevligt folk sen drog vi neråt mot stan där vi hamnade. Inte riktigt så bra, bara för att dryga ut tiden så drog vi en runda i bilen med Johan och Macke. för snälla pojkar. Mötte Tom, gick till han och sov. myspys
'
Igår, igår igår igår. Ja, vi klev upp vid 4 sen följde jag & elin traditionerna och tog en titt på Selånger som var alldeles värdelöst. Macke hämtade oss så vi for till min bror för att släppa loss igen. In med alkoholen och ut med vettet. inte riktigt så. Men där var vi hela kvällen med trevligt folk åter igen.
Kameran var inte med, men dessa hittade jag på telefon. Har minne av att elin har fler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0