13:50

Jobbat klart äntligen, skippade lunchen och gick hem tidigare. Var lungt idag, så jag hann även bygga pappersflygplan med min lillebror som också kom in idag och lekte. Fyllt i massa papper, varit på apoteket och hämtat mina kära tabletter. Hela min helg blev omplanderad också, usch vad jag hatar sånt..! Iofs så var det väll bra, men måste fixa och blablabla.

Sen hela historien med att jag måste börja äta tabletter igen gör så min helg egentligen skulle suga och ligga på botten. Men det får inte hända, dom förstörde min sista april och det får räcka så. Får inte dricka så mycket alkohol heller men vi ser väll hur det blir med den saken, ikväll är det utgång och ingenting kan förstöra min kväll nu! Nu är jag peppad till max, sista riktiga omgången innan skolan börjar! :D:D

Kommentarer
Postat av: elin

PEPPA PEPPA PEPPA

2010-08-20 @ 13:56:56
URL: http://hejgreger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0