15:07

Hemma hos mig är det kalas för fulla muggar, min bror sitter i soffan och blåser upp en gigantisk stor badmadrass som min lillebror fått i present. Alla gamlingar sitter i vanlig ordning vid bordet och pratar om massa människor, varför världen är som den är och, allt är som vanligt.

Jag sitter vid datan på mitt rum, som jag faktiskt inte brukar göra. Jag blev bänkad när jag klickade mig in på Josefins blogg, här blev jag kvar med alla mina hårstrån stående medans jag läste den gripande historien om vad som hänt i hennes liv. Josefin är inte vilken tjej som helst, hon är mamma till Meya som det stått mycket om i tidningarna. Otroligt gripande text, tryck här för att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0