17:01

Min mage kurrar, har inte ätit på länge nu om man inte räknar med alla mackor. Hursomhelst så har jag ett jävla pisshumör nu, jättegulligt. Går på smärtstillande när jag inte har nån känsel i knät, känner att det behövs varför? Orkar inte vänta tills mamma kommer hem så jag går ner och lagar nån mat, alla mina bröder sitter endå bänkade framför tvspelet och gnäller på varann. Har inte rökt på snart en vecka heller, skulle sluta. Ja, skulle. idag spricker det kan jag lova. Cigg är dåligt, men samtidigt jävligt bra. jag ♥ cigg, dagen det slutar vara så kommer en annan dag.




Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Åhh taack ska du ha. :D

vad ska du göra idag? De är ju lördag. :D

2010-08-21 @ 13:25:56
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0