17:40

Jag har promenerat, suttit ute i sveriges väder ( inget väder alls ) och läst tidningen och skrattat för mig själv åt dagens skämt. När mamma kom hem, så beställde vi en Iphone till mig. Kände att en Iphone 4 var lite för exklusiv för mig, lite för framtiden och det skulle ta år och dar för mig att kunna lära mig den. Så jag tog en Iphone 3 eftersom jag redan kan den ganska bra, har trots allt lekt med mamma & pappas såna i mina dagar. Hatar dom egentligen, så feta. Ingenting man håller i händerna direkt. Fast jag kände mig så ute med min lilla rosa söta Sony ericsson. Fast vi har 8 dagar kvar tillsammans ♥


Kommentarer
Postat av: mli,

Svar: Du får dom om du vill :D:D

2010-08-10 @ 19:52:18
URL: http://emeliieblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

4:an har exakt samma upplägg, knappar och operativsystem som 3:an. Dumt att ta trean när program som kommer nu inte kommer att fungera till den om ungefär ett år, när internminnet på 3:an inte räcker till. Dessutom är skärmen på 4:an tre ggr bättre och priserna är de samma.

Jag hade avbokat och köpt 4:an, direkt.

2010-08-11 @ 11:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0