17:40

Fastnade framför Top Model, som jag alltid gör när jag lägger mig i sängen för att kolla vad det är på tvn. På tal om det, så såg jag på Tyra show igår, jättebra samtals ämne. som jag har funderat ihjäl mig på. Det handlade om ett expar som umgicks väldigt mycket, var ut tillsammans och ibland som med varann. Hela den grejen var tydligen fel, för som vänner sov man inte över (?) Alla utomstående tror att det är nånting då, och så är det ju. Men varför egentligen, man behöver väll inte ligga med varann bara för att man är snäll och bjuppar på en sovplats. hallå. Orka, va onödigt. Sov med vem du vill så är allting bra sen, folk tror det dom tror men det gör dom ju även fast man inte sover med folk. Sån är verkligenheten, låt alla tro att man ligger med alla sover med, men isåfall har ju dom flesta legat med världens alla städer. sanning, nej. bra hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0