17:56

Oh, nu kommer mitt sura humör.. Inte bra. Nu har jag lagat mat och städat, känt att " fan, mitt knä dör snart " Nu väntar en promenad på ica för att hämta mitt paket. underbart ♥

Jojo, jag har nog känt i knät att min inflammation börjar komma tillbaks, sen så syns det väldigt mycket också. Måste gå på apoteket nån dag framöver och hämta mina smärtstillande som ligger där och väntar på mig. Annars slutar det nog på kryckor och hela den historian som jag pinades med i våras. Kan ni tänka er, att det inte finns något att göra åt saken. Jag kan inte bada, inte cykla, inte springa länge eller ligga på olika sätt. Jag som älskar vattengympa, älskar spinning, älskar att vara ute och springa. och här står jag, 18 år och har haft samma skit i snart 3 år fast jag fick veta vad det är för nått för några månader sen bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0