17:57

Nu har jag gjort det bästa av hela situationen..! Plockat fram min söta kalender som jag fick av min mormor i julklapp som det står mitt namn inristat på ;) Varje år har vi fått kalendrar av skolan, för att skriva i men då har jag inte varit tillräckligt pluggis så den kom aldrig till användning. Men iår när jag bestämmer mig för att verkligen gå in och satsa stenhårt så får vi dom inte =(

Jag & Maria, som alltid suttit längst bak i klassrummet har börjat sätta oss längst fram, verkligen längst fram där läraren står för att verkligen vara insatta i allting. Vi kommer nog klara dethär galant, med tanke på alla planer vi har också! Ojojoj, ingenting kan gå fel nu. pluggistjejerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0