18:22

hahah, sitter och väntar på elin som ska komma hit. Och maria ringde mig nyss och berättade lite om hur hon ser ut idag, hon är på stan och visar upp sig. Hon har svarta tights, svart ( skitsnygg ) klänning och klackskor. Till det har hon en skitsnygg frilla, bakisfrilla ungefär. Ingen dusch sen fredags, ingen hårborste sen fredags. Hon mådde gott nu! Tänkte ungefär såhär, ja. Idag har alla mjukisar för att det är söndag ( min söndagsgrej ) och där går hon och ser ut som " hej-jag-blev-för-full-och-tog-mig-aldrig-hem" Nä, hon tog sig aldrig hem efter att ha varit här i fredags heller så.  haha... hejdå


Erik & maria i fredags!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH det låter som om jag sov hos erik ju!! HAHAHAHAH DOG!!!

2010-08-08 @ 20:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0