23:58

Höger, vänster. Vänster, höger. Snart är det rikdagsval om jag har rätt, har för mig att det brukar vara i September. Jag minns när jag gick i 5:an på Sticksjöskola, satt och räknade Matte när det kom ett tal där jag skulle räkna ut om det var val år året jag fyllde 18. det var det, det är det. Jag får rösta iår, jag ska rösta iår för jag blev överlycklig när jag räknade ut rätt, jag skulle va stor det året. Idag, står jag här som ett fån. Jag ska alltså rösta, jag vet verkligen ingenting om politik. ingenting. Rött och Blått, Vänster och Höger. Åh, jag vet verkligen inte hur det kommer sluta, men något hoppas jag det blir.

Kommentarer
Postat av: Erik

Vänstersväng = Bidgragslinjen

Högersväng = Arbetarlinjen



Inte så svårt val för mig :)

2010-08-19 @ 07:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0