iphones & telia suger

Haha.. Sitter här och tänker lite, tror inte det är meningen att jag ska ha en Iphone om jag ska vara ärlig. Allting gick väll bra att beställa förutom att det tar flera år innan skiten kommer. Skulle komma igår(!) men den kommer inte alls, säkert inte försen nästa vecka. När jag gick på Telia så var dom slut, åkte till Birsta där den sista precis blivit såld. Saken är ju den att jag köper den inte för att jag känner att det behövs, att den har dom funktionerna som jag behöver utan för att jag inte vill känna mig så fruktansvärt efter. För jag tycker att dom är stora, klumpiga, fula, världelösa som har sämst täckning. Men om det tar så lång tid att få en telefonhelvete så var det kanske lika bra att beställa Iphone 4 som dröjer 6 veckor. Ungefär som min. Iphone suger, Telia suger. Fick höra att man skulle beställa på Halebops hemsida, men om nån smart person kunde sagt det till mig tidigare så kanske jag hade suttit och pussat på min Iphone nu. kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0