mitt sommarlov 2010

Alla gör test om hur deras sommar varit, frågor om vad dom gjort och inte. Men jag orkar inte. Min sommar har varit riktigt bra, inte den bästa men absolut bra. Det här var mitt sista sommarlov, jag kommer inte ha nått mer sommarlov i mitt liv. Jag har gjort saker jag minns, saker jag inte minns. Saker som jag alltid kommer komma ihåg, saker som jag glömmer inom snar framtid. Saker som gjort mina föräldrar stolta, saker som inte gjort dom stolta. Jag har gjort allt jag velat, spontan sommar så satt säga. Imorgon är det dags för skola, är sjukt peppad faktiskt. Får träffa Maria igen, helt underbart så nu ska vi knäcka vårat sista år!

gatufesten med elin, adam och tobbe
sovstund på bryggan med elin & pontus i armsjön
bergafjärden med elin, albin och pontus
skara sommarland med familjen
kväll tillsammans med elin, jon, agge och jocke
partykvällar hos mig
tarzanstigen med pappa, tobbe och kevin

partykvällar hos mig
haha, bongade öl bara för min brors skull
jag & elin testade med tamponger doppade i sprit i armhålorna
dog av värmeslag nere på peace and love
peace and love med sanra, nicke och olle
gatufestenkväll
pontus tog studenten, som var det första av min sommar!

Absolut var det mer, mycket mer. Jag fyllde 18 år, jag tatuerade mig, jag bosatte mig på Bergafjärden. Fick åka in på akuten och spendera 6 timmar inne där. sommaren 2010 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0