16:59

Sådär, nu har jag gjort det jag kan så pappa kommer få hjälpa mig med resten när han kommer hem för jag var inte så teknisk som jag trodde faktiskt.

Åkte in till stan med leénde på läpparna, mötte Maria och köpte cigg för jag lovar er att man klarar inte en dag med min klass utan att få lite lugn i sig, perfekt av ciggaretterna! Kom till skolan och dog lika fort, tillbaka till den pissiga verkligen. Idag fick vi bara schema och pratade om vad alla gjort i sommar, dom flesta hade väll dött förutom Maria som hade ätit kebab. Ärligt. Våran klass är som den är, bra och dålig. Sen, det här med mat kommer aldrig funka för mig. Åt inte på 2 timmar och jag dog, måste nog ha ett kakförråd i skåpet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0