mitt liv har gått som på räls

Jag har hört att man inte är någon färsking om man är bakis, utan man har haft en riktigr grymt kväll innan! :D det stämmer, helt. Just nu ligger jag i sängen och jag mår verkligen som jag förtjänar. När elinpelin kommer hem så ska vi troligen till birsta med grabbarna grus och snurra runt lite, dom vill äta pizza också men jag har lärt mig av mina misstag att äta pizza dagen efter..


Jag kommer ihåg, i Februari/April så var jag så fruktansvärt bakis efter en även då, kanonkväll. Jag mådde dåligt i flera dagar, och ja, jag var bakis. Den veckan fick jag sjukanmäla mig från praktiken i 4 dagar(!)

Kommentarer
Postat av: Sharlee van Stralendorff [Fotoblogg]

Åååh:) Tack vad glad jag blir!!:D

2010-12-26 @ 18:50:37
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0