flätat håret..

Har nyss kommit hem från Sanra, Linnea kom och flätade vårat hår :)
Gjorde nudlar och kollade på Hogan knows best, vilket super program!
Börjar så tidigt som 07.00 så ska snart slänga mig i sängen. men innan
får ni en dagens lista för att fylla ut min tråkiga tid..

Dagens låt: The pussycat dolls - hush hush
Dagens frisyr: uppsatt i en toffs
Dagens klädsel: jeanstights, linne & kofta
Dagens händelse: allt garv med tjejerna på donken
Dagens planer: slå på en film och äta gott
Dagens vill ha: ledigt imorgon
Dagens saknad: pappsen
Dagens drog: sanra
Dagens finaste: min sanra!
Dagens måste: spendera pengar
Dagens dricka:
kallt citronvatten
Dagens köp: se inlägg nedanför
Dagens mat: donken!
Dagens mående: goodie good

Kommentarer
Postat av: sanra

i love you my girl <3 Vad vore jag utan dina andetag? <3

2010-01-28 @ 22:44:48
URL: http://sanraandersson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0