hissa & dissa min dag..

Tänkte göra något annorlunda idag istället för att bara skriva
lite kort om vad jag gjort idag så tänkte jag, hissa och dissa
saker som hänt idag. knaZzzigt men de ska nog funka finfint
- att jag äntligen fick gå på min efterlängtade tid hos läkaren
- mamma min bjöd på lunch på stan, gott!
- missade styrketräningen, he he he! orkar aldrig den
- hade ingen riktig lektion att jobba på när jag kom till skolan
- jag fick pengar! woho, tyck om de jag!
- fick veta att jag ligger på MVG i människan socialt och kulturellt



- fick en ny tid till läkaren nästa vecka igen!
- att det jag ville äta som lunch var slut, fick ta annat
- rökte min sista ciggg, måste ut i kylan för att köpa nya
- jag har blivit sviken av nåra otroligt nära vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0