Inte ens bakis än..

Klockan är snart fem och jag är inte ens bakis än! Kanske är nått mirakel att
jag klarar mig från sånt idag. Ante kom förbi här en sväng förut idag och berättade
massa pinsamma saker från igår. Jag har ju själv inget minne alls, eller kommer väll
ihåg lite småsnuttar från kvällen men inte alls mycket. Och när han gick härifrån så
ropade nån av mina grannar sötis och frågade va han hette och grejer. Hahah, pinsamt
Så om någon behöver nån liten fjortisbrud på 11-12 år så är de bara höra av sig till mig ;)
Ne, min mage kurrar nu efter mat! ska nog gå ner och kolla hur de går med maten
jag och ante

Kommentarer
Postat av: Jos

jaa du sandraaa.. vad ska man säga om lördagen? ;)

2010-01-25 @ 22:22:13
URL: http://jossnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0