jag avslöjar...

vet ni?!! ja är superduper jätte glad nu :)
ja kan avsluta hela inlägget med varför... he he he
har nyss varit ute och rökt med min kära vän dennis
det det är hur kallt som helst, fast de gör mig inte så glad
haft håltimme nu i 1 ½ timme, och lika mycket
tid av den  är det kvar!
okej, nu ska jag avslöja varför jag är så glad
för att vi har apu på sjukhuset v. 4-9 och under den perioden
ska jag vara på akutavdelningen! det vart lottning mellan mig
och en tjej i klassen (vi hade önskat innan) och jag får vara där!
ville verkligen inte vara på nån annan avdel. så perfekt!




MEN JUSTE! mina kära bloggläsare. glöm inte att jag är med i en
tävling. "
veckans blogg" och fortsätt rösta!
Ni kan ge 7 röster, ni måste då skriva 7 olika komentarer med att
ni röstar på, i detta fall
nr 5 sandra. snälla. ni är superbra
Gå in på
http://michellepaine.blogg.se/

               


Kommentarer
Postat av: Anonym

YOU ARE A HO BITCH

2010-01-07 @ 13:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0