life you know..

förfrös fötterna igår, jappjapp! men jag överlevde nog iallfall
började med fest i sallyhill fast de var som de var satt vi åkte vidare
till skönsmon med folk som var äldre och mognare på den delen.
när dom skulle vidare på krogen så åkte jag & elin till haga och drack
där istället. vid ett vart de donken ett braaa tag! haha, där var jag onykter
kan ja lova! ahaha, fan va pinsamt nu i efterhand. och pratade med ante
flera massa timmar så jag somnade väll sådär 6 imorse! yippie








de blir få bilder från denna kväll, mycket gick överstyr och de ska inte
ut och visas nånstans :) tackhej leverpastej


Kommentarer
Postat av: henrik. J

hej :)

2010-01-06 @ 14:41:34
Postat av: henrik. J

:)

2010-01-06 @ 14:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0