middag i Bergsåker..

somsagt så var jag på middag igår med Elin hos hennes pappa
och resten av släkten på den sidan :) det var hur gott som helst.
först var de potatisgratäng och älgfilé, fanns fläsktfilé också
sen bjöds de på kakor och tårta och massa gott! ingenting att klaga på
jag och Elin mötte även Emma och Hans på 2 spel, vi vann båda gångerna!
närå, ehm..vi förlorade båda gångerna. skillade tjejer! ;)
första spelet va tecken, de har nog dom allra flesta spelat i låg&mellan stadidet
andra spelet var fyrmans twist eller nått! askul faktiskt, där förlorade vi bara
men 2 poäng och de var ju helt okej!? kom hem vid tio, då gick jag till Ante
och där va hela hans släkt, sjukt många händer fick jag skaka iallafall, haha!
kom hem vid 2 och då var jag trött kan ja lova, somnade påengång! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0