på med mössa & vantar! ..

åter igen är man vaken jätte tidigt, känns grymt skumt
man har ju vaknat runt 3-4 på dagarna hela kära lovet som var
och de är nog superduper kallt som vanligt, idag blir de nog
på med mössa & vantar t.o.m. ≈> ska försöka åka in till stan för
att köpa en kortare stav till min tungpiercing också. plus att idag får
jag veta om jag och mamsen åker till stockholm och tar finlandsfärjan
därifrån i början på februari. men nu har jag bråttom, måste sminka mig
och dessutom lovade jag julia att slänga ner min laddare och tandkräm
till skolan.söt tjej dedär! men pusspuss!




Kommentarer
Postat av: emma

den båten åkte ja i somras :)

2010-01-08 @ 16:20:22
URL: http://ehelsng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0